Archie CRM

Archie CRM

Met Archie CRM automatiseert u al uw commerciële processen binnen Sales & Marketing. U heeft de beschikking over een operationeel doeltreffend relatiebeheersysteem, dat ook nog eens verrassend eenvoudig te gebruiken is.

In Archie staan uw relaties centraal. Met één of twee keer klikken met uw muis heeft u de beschikking over een compleet relatiedossier met bedrijfsprofiel, contactpersonen, activiteitenhistorie, verkoophistorie, financiële gegevens, documenten, foto´s, spreadsheets en uitstaande offertes.

Alle processen die betrekking hebben op het beheren van offertes, activiteiten, prognoses en rapportages zijn in Archie ondergebracht. Uw sales en after-sales medewerkers hebben met Archie een krachtig instrument in handen waarmee zij uw relaties de aandacht kunnen geven die zij verdienen.

Binnen Archie is een integratie met uw front- en backoffice standaard aanwezig. Bijvoorbeeld met MS Office-applicaties zoals Word en Excel, maar ook met Exchange Server voor agenda- en e-mailintegratie. Ook kunt u uw financiële administratie of ERP-toepassing koppelen of integreren, zodat u met behulp van de krachtige analysetool van Archie kunt zien wat het rendement op uw relaties is.

De toegang tot Archie is op verschillende niveau's mogelijk: volledig web-based, web-enabled, als Windows-client, of mobiel via uw PDA of smartphone.

Neem contact op »