Het Team / Brenda Rodenberg

BrendaBrenda Rodenberg
Planner
Vorige pagina » Team overzicht »

Brenda aan het woord:

Al vanaf 1996 bij Petisys!

Toch voelt het niet als zo’n lange periode.
Dat komt ook omdat ik veel gedaan heb binnen Petisys.
Ik ben begonnen achter de balie als receptioniste/secretaresse en deed alle voorkomende administratieve werkzaamheden. Toen waren we nog maar met 4 mensen en als de mannen op locatie waren zat ik alleen op kantoor. Dat kan ik me nu niet meer voorstellen.
Toen werd support ook merendeel op locatie gedaan natuurlijk. Destijds kon je nog niet op afstand bij een werkstation of server komen dus werd er veel meer gereisd.
Vandaag de dag kun je je als automatiseerder niet voorstellen dat er geen mensen op de helpdesk beschikbaar zijn. Dan hebben we geen bestaansrecht.

Vervolgens ben ik in de verkoop en consultancy beland voor ons relatiebeheersysteem Archie CRM.
Een erg leuke tijd waarbij ik demo’s gaf en het ene moment in een chique boardroom met heren in 3-delig grijs zat te presenteren en de andere keer met de laptop op schoot in een kantine van een fabriek waar de directeur dan in overall bij zat.
Het vervolgtraject waarbij ik de bedrijven hielp met het inrichten van het systeem en trainen van de gebruikers gaf me ook erg veel voldoening.
Nog steeds zijn er klanten waar ik Archie vraagstukken oplos en op locatie trainingen verzorg.

Ook heb ik een stukje marketing onder mijn beheer. In onze eigen Archie database hebben we in de loop der tijd een schat aan informatie van onze klanten en prospects opgebouwd en in samenwerking met marketingbureau Vendere, welke gespecialiseerd zijn in specialistische (IT) telemarketing, proberen wij op regelmatige basis nieuwe klanten aan te boren.

Momenteel is mijn hoofdtaak plannen van de onderhoudsbezoeken en projecten.
Onze klanten hebben een contract waarbij een aantal malen per jaar of maand of zelfs per week een engineer onderhoud doet op het netwerk. Deze bezoeken worden voor de engineers afgewisseld met opleveren van nieuwe projecten en servicedeskdiensten. In overleg met de engineers op de servicedesk worden ook bij calamiteiten ad-hoc inzet geregeld om onze klanten zo snel mogelijk te helpen met storingen.

Voor velen inmiddels wel bekend waarschijnlijk maar in 2000 hebben Peter en ik besloten in het huwelijksbootje te stappen. Veel mensen vragen ons of het niet lastig is om samen te werken maar voor ons het zo verweven met ons leven dat dit geen enkel probleem is. Sterker nog, eerder een aanvulling.

Naast Petisys ben ik spiritueel geïnteresseerd en heb ik 2e graad Reiki waarmee ik vrienden en bekenden help. Wie weet wat ik hiermee in de toekomst nog ga doen. Ik overhaast hierin niets en zie vanzelf wat er op mijn spirituele pad komt.

Ik ga in ieder geval nog steeds graag naar mijn werk dus de volgende uitdaging bij Petisys zie ik met plezier tegemoet.